Triple C

I menadžer je na terenu.

Kratak opis

Triple C je startup osnovan 2024. godine od strane tri sportska entuzijasta u cilju stvaranja inovativnih fantasy sports igara.

Danas, fanovi ne prate sport samo zbog gledanja utakmica – žele da se angažuju i budu deo igre.

Ovo predstavlja problem televizijskim kućama i portalima koji ne znaju da udovolje svojoj publici.

Zato razvijamo fantasy platformu gde korisnici postaju virtuelni menadžeri stvarnih timova i igrača, zarađujući poene na osnovu stvarnog učinka odabranih igrača.

Naša platforma je dizajnirana da bude lako skalabilna, spremna da se prilagodi potrebama različitih tržišta i organizacija.

Bilo da je reč o sportskim savezima, medijskim platformama ili brendovima, Triple C nudi sveobuhvatno rešenje koje se lako implementira i prilagođava, omogućavajući klijentima da brzo pokrenu sopstvena fantasy takmičenja.

Industrija

EntertainmentSoftwareSports & Recreation

Tržište

  • Triple C cilja na zemlje sa jakom sportskom kulturom, ali bez postojećih fantasy opcija.
  • Početni fokus je na Srbiji i regionu, a zatim planiramo širenje na Evropu.
  • Za sada, primarni fokus je na fudbalskom tržištu, ali ne isključujemo razvoj platforme i za ostale sportove u budućnosti.

Faza razvoja

Pre-seed
Seed
Early
Growth
Expansion
Exit

Podrška koja je potrebna u narednom periodu

  • Finansijska podrška za razvoj naše prve aplikacije zarad validacije ideje i dokazivanja skalabilnosti rešenja.

Problem / Identifikovana trzisna šansa

Sportskim fanovima je trenutno, sve češće potrebno nešto više od samog gledanja sporta.

Fantasy industrija je trenutno najbrže rastuća sportska industrija. Fantasy platforma koja je adekvatno osmišljena ima potencijal da osvoji lokalna tržišta na kojima trenutno ne postoje slične opcije.

Na tim tržištima, posebno u zemljama sa jakom sportskom kulturom, takve igre po pravilu postaju igranije od globalnih platformi, jer bolje odgovaraju specifičnostima i interesovanjima lokalnih fanova.

Naša strategija je da medijske kuće i TV kanali pokrenu fantasy pod svojim brendom, umesto da budu samo kanali za emitovanje sadržaja, čime direktno angažuju svoju publiku.

Ovo ne samo da povećava uključenost fanova, već i otvara mogućnosti za novi prihod kroz sponzorske ugovore.

Rešenje

Skalabilna fantasy sports platforma koja rešava ključne nedostatke postojećih rešenja i ispunjava očekivanja savremenih sportskih fanova.

Omogućavamo klijentima da pod svojim brendom lako pokrenu fantasy igru kroz fleksibilno white-label rešenje, u potpunosti prilagodljivo njihovim potrebama.

Na taj način, naši klijenti ne ostaju samo pasivni kanali za emitovanje – već aktivno uključuju svoju publiku i pretvaraju je u deo igre.

Win-win za obe strane.

Milestones

Ideacija
MVP razvoj
Product-market fit
Go-to-market
Širenje i razvoj

Programi podrške

Suosnivači